1. KIM JESTEŚMY?

1.1 Sklep online dostępny pod adresem www.nagieznatury.pl jest obsługiwany przez firmę :

Mavi Organic Sp z o. o.

Ul. Pokorna 2 lok. U15A

00-199 Warszawa

NIP: 1080017054

Regon: 147144297

KRS: 0000501291

Tel. 796080088

E.mail: czesc@nagieznatury.pl

 

1.2 Korzystanie ze sklepu nagieznatury.pl oznacza akceptację regulaminu.

2. JAK ROBIĆ ZAKUPY? (umowa sprzedaży)

Kupowane na naszej stronie jest bardzo proste oraz intuicyjne. Chcemy jednak wyjaśnić kilka punków w razie Waszych wątpliwości.

2.1 Do zrobienia zakupów będziecie potrzebować jedynie :

  • Komputera, telefonu bądź tablet z dostępem do Internetu
  • Szybką przeglądarkę
  • Adresu email
  • Telefonu
  • Środków na koncie :)

2.2 W Nagie z Natury sprzedajemy produkty przez Internet (poprzez sklep online nagieznatury.pl) lub bezpośrednio w naszym sklepie w Warszawie (adres w zakładce Kontakt). W momencie realizacji zamówienia, będziecie mogli wybrać pomiędzy dostawą, za dodatkowym kosztem, lub odbiorem osobistym w sklepie bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

2.3 Wysyłka jest darmowa dla zakupów powyżej 250pln i o maksymalnej wadze 30kg. Dla dostaw realizowanych poprzez Paczkomaty limit wagi wynosi 25kg.

2.4 Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a nagieznatury.pl zostaje zawarta z chwilą wysłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta.

2.5 Realizujemy zamówienia na terenie całej Polski. Nasza firma kurierska zobowiązuje się do dostarczenia przesyłki w ciągu 24h, jednak ponieważ nie jest to zależne od nas, nie możemy potwierdzić dokładnego czasu dostarczenia przesyłki.

2.6 Wszystkie ceny podane na naszej stronie są w PLN i mają wliczony VAT.

2.7 Nie ma minimalnej ilości zamówienia, wszystko sprzedajemy na gramy! Od 1 grama do takiej ilości, jaką chcecie. Oczywiście, im więcej kupicie, tym taniej Wam wyjdzie (transport gratis od 250pln wzwyż), a my będziemy bardziej szczęśliwi ;)

2.8 Filtrowanie produktów i wyszukiwarka

Aby ułatwić Wam życie, dodaliśmy kilka filtrów, abyście mogli wyszukiwać produkty według :

  • Kategorii : makarony, ryże, pestki itp.
  • Cech : niskotłuszczowe, wysokoproteinowe, bezglutenowe, wegańskie/wegetariańskie

Można powiedzieć, że NAGIE, wyłączając miód i jajka, to sklep wegański. Jednak każdy z naszych produktów jest dokładnie oznakowany, żeby nie było żadnych wątpliwości.

GLUTEN: Bardzo ważne. Sprzedajemy produkty na wagę z otwartych worków. Jeżeli jesteście uczuleni na gluten, zalecamy wcześniejsze spróbowanie produktu, ponieważ mogło dojść do jego zanieczyszczenia poprzez powietrze. Jeżeli nie macie alergii na gluten lub nie spożywacie go z innych powodów, nie powinno to stanowić żadnego problemu.

2.9 Każdy produkt jest przedstawiony z opisem szczegółów, które uważamy za ważne:

  • Zdjęcie
  • Wartości odżywcze opisane przez producenta
  • Wszystkie nasze produkty pochodzą z rolnictwa ekologicznego i nie tylko posiadają certyfikat swojego pochodzenia, ale również nasz własny certyfikat otrzymany w Polsce (sklepy nie muszą go posiadać, ale my go mamy, ponieważ prowadzimy sprzedaż hurtową)
  • Kraj pochodzenia oraz krótki opis produktu

2.10 Jak dobrze wiecie w NAGIE sprzedajemy produkty na wagę. Jednak z niektórymi z nich możemy mieć problemy w odważeniu dokładnej ilości ( np. Jeżeli jeden daktyl waży 3g a chcecie 100g, to możemy Wam odważyć 33 daktyle x 3g = 99g lub 34 sztuki x 3g= 102g). Końcowa waga produktu może różnić się o mniej więcej dwa gramy, ale spokojnie, staramy się ważyć bardzo dokładnie i zaokrąglamy w górę.

2.11 Musicie zwrócić szczególną uwagę na to, aby podać poprawne dane kontaktowe potrzebne do zrealizowania przesyłki. Nie ponosimy kosztów transportu w przypadku podania błędnego adresu, kodu pocztowego itp.

2.12 Po otrzymaniu produktu należy dokładnie sprawdzić paczkę w obecności kuriera. Musicie sprawdzić, czy paczka nie jest uszkodzona i czy zawiera wszystkie zamówione produkty w odpowiedniej ilości i o odpowiedniej jakości. W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości powinniście natychmiast nas zawiadomić (przez email, bądź telefonicznie) i złożyć kurierowi reklamację, abyśmy mogli zgłosić to przewoźnikowi.

2.13 W NAGIE mamy dużą rotację produktów i dostosowujemy nasze ceny do cen zakupu towaru od producenta. Dlatego ceny produktów mogą się czasami zmieniać – rosnąć bądź maleć.

2.14 Klienta obowiązuje cena towaru w momencie składania zamówienia.

3. FORMY PŁATNOŚCI

3.1 Przelew bankowy. Przed ostatecznym złożeniem zamówienia, podamy Wam numer konta ma które musicie zrobić przelew bankowy. Zamówienie nie zostanie złożone do momentu w którym nie otrzymamy potwierdzenia wpłaty. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Numer konta : 90 1090 1043 0000 0001 2281 9176

3.2 Przelew za pomocą Transferuj. Przelew jest realizowany natychmiastowo przez Wasz bank, a my od razu dostajemy potwierdzenie zapłaty na naszą platformę online.

3.3 Płatność gotówką przy odbiorze.

4. WYSYŁKA I DOSTARCZENIE PRZESYŁKI

4.1 Wszystkie zamówienia przygotowywane są przez nasz wykwalifikowany personel, którego członkowie posiadają ważną książeczkę Sanepidu. Zamówienia szykowane są w naszym sklepie w Warszawie, który również spełnia wszystkie wymagania sanitarne.

4.2 Podczas realizacji zamówienia, musicie wskazać w jaki sposób chcecie je otrzymać. Przygotowaliśmy dla Was następujące opcje wysyłki:

kurier-nagie-z-natury

4.3 W przypadku niemożliwości zrealizowania części lub całości złożonego zamówienia, za które klient zapłacił, sklep zwróci należność za towar niedostarczony w formie przelewu.

4.4 Po przygotowaniu towaru do zabrania przez kuriera, wyślemy Wam emaila z numerem przesyłki, abyście mogli śledzić jej status.

4.5 Bardzo ważne jest to, abyście dokładnie wypełnili wszystkie dane kontaktowe, przede wszystkim adres i telefon. Jeżeli nie będą one poprawne, nie będziemy się mogli z Wami skontaktować w razie jakichkolwiek problemów z dostawą.

4.6 Kurier odbiera od nas przygotowane paczki po południu i jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, powinniście dostać Waszą przesyłkę w ciągu 24-48 godzin. Zamówienia można składać przez 24h, od poniedziałku do niedzieli. Zamówienia złożone po godzinie 11.00 zostaną wysłane po południu następnego dnia roboczego, natomiast te złożone przed godziną 11.00 zostaną przygotowane do wysyłki jeszcze tego samego dnia.

Zamówienia złożone w czwartki po godzinie 11.00 zostaną wysłane w piątkowe popołudnie i dostarczone w poniedziałek (firma kurierska nie rozwozi przesyłek w dni świąteczne oraz weekendy).

5. JAK ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?

5.1 Macie prawo do zwrotu produktu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty dostawy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedniego oświadczenia przed jego upływem.

5.2 Aby anulować zamówienie, wystarczy wysłać nam emaila potwierdzając zwrot towaru wraz z następującymi danymi :

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

miejscowość , dnia……………………

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy pośrednictwa w sprzedaży na odległość
z dnia ………………….. nr …………………

zawartej pomiędzy:

MAVI ORGANIC Sp z o. o.

ul. Pokorna 2 lok. U 15A
00-199 Warszawa
– wpisanego do centralnej ewidencji działalności gospodarczej pod numerem NIP: 1080017054 , Regon:147144297
a
Imię i nazwisko ………………………………………………………………………………………………………………………

Adres zamieszkania ………………………………………………………………………………………………………………..

leg. się dowodem osobistym numer i seria /PESEL ………………………………………………………………

imiona rodziców …………………………………………………………………………………………………………………….

telefony kontaktowe (dom) …………………………………………….. kom ……………………………………………

Mając za podstawę art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 ze zm.) niniejszym składam oświadczenie o odstąpieniu od ww. umowy.

Proszę o zwrot kwoty…………………………………..zł (słownie: …………………………………………………………)

następujący rachunek bankowy…………………………………………………………………………………………………

Zwracam………………………………………………………………………………………….. w stanie niezmienionym

………………………………………………….

(PODPIS)

 

5.3 Produkt musi zostać zwrócony w stanie idealnym, lub w stanie w którym został dostarczony przez przewoźnika, dlatego ważne jest, żebyście nas powiadomili jak najszybciej o możliwych defektach opakowania bądź produktu.

5.4 Koszty zostaną zwrócone na to same konto bankowe z którego dokonano przelewu, maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania wniosku o zwrot zamówienia.

5.5 Jeżeli zwrot nie będzie spowodowany wadą produktu, koszty zwrotu towaru ponosi Zamawiający.

6. REKLAMACJE I ZWROTY

6.1 Zwrot kosztów poniesionych podczas zakupu zwracanych towarów zostanie zrealizowany przelewem bankowym, do 3 dni roboczych po zaakceptowaniu przez nas zwrotu i otrzymaniu od Was numeru konta bankowego do dokonania przelewu.

6.2 Jeżeli z jakiegoś powodu towar dotarł do Was uszkodzony bądź w złym stanie, musicie niezwłocznie o tym poinformować. Ważne jest, abyście zrobili zdjęcie oraz spisali nieprawidłowości na dokumencie przewozowym, który kurier zabiera ze sobą po jego podpisaniu. W ten sposób będziemy mogli złożyć reklamację.

6.3 Wszelkie uwagi bądź skargi należy wnieść do 14 dni po otrzymaniu przesyłki i powinny zostać zrealizowane telefonicznie lub wysłane na następujący email: 796 080 088 | czesc@nagieznatury.pl

7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

7.1. Sprzedawca jest uprawniony do wprowadzania zmian w Regulaminie ze skutkiem na przyszłość. Zmiany nie mogą naruszać praw Zamawiającego wynikających z Zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany.

7.2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z Umowy Sprzedaży jest sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania Umowy Sprzedaż.

8. POLITYKA PRYWATNOŚCI (www.nagieznatury.pl)

8.1 Spółka Mavi Organic sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Pokorna 2 lok. U 15A , 00-199 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000501291, NIP: 1080017054, REGON: 147144297 przestrzega zasad prywatności osób fizycznych korzystających z serwisu działającego pod adresem www.nagieznatury.pl

8.2 Wszystkie dane osobowe Zamawiającego są przez sklep traktowane jako poufne i są chronione zgodnie z ustawowymi regulacjami, w szczególności zawartymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych (tj., Dz. U., z 2002 r., nr 101, poz. 926).